czwartek, 1 sierpnia 2013

Kontynuujemy!

Tak, tak proszę państwa to znowu ja! Szczerze Wam powiem, że łzy stają mi w oczach kiedy widzę, że liczba wyświetleń rośnie ale i przybywa komentarzy... 
Z racji iż jest to mój najpopularniejszy blog oraz moje pierwsze dziecko postanowiłam kontynuować tą historię :) Dlatego też powstał blog, na którym będziecie mogli poznać życie Kurków widziane oczami nastoletniej Zuzanny :)



Mam nadzieję, że będziecie go odwiedzać z równie dużym zainteresowaniem co jego pierwszą część :) Oraz będziecie wpychać uśmiech na moją twarz kiedy będą pojawiać się coraz to nowsze komentarze, a w nich oceny mojej pracy :) Serdecznie zapraszam!
Ściskam Was, całuję, pozdrawiam, kocham <3
Panna :*

3 komentarze:

  1. już nie mogę się doczekać. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwoscią :)

    zapraszam do mnie :)
    http://marzeniasaczymsniezwyklym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej, wchodzę tu z myślą, że przeczytam po raz 57485753568372456378 całe opowiadanie, a tu taka niespodzianka! ;O
    Jestem mile zaskoczona, serio ;*

    Oczywiście będę czytać dalsze losy! ;)
    Pozdrawiam, Patrycja! ;*

    OdpowiedzUsuń